Produsele cumpărate pot fi returnate în termen de maxim 14 de zile sub condiţia ca acestea, să fie returnate în starea în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile şi documentele însoţitoare, fără urme de utilizare sau deteriorare).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către cumpărător. Site-ul funcţionează conform prevederilor legale ale Statului Romăn.

Conform OG nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă si Legii nr. 51/2003, care aprobă ordonanţa; consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucratoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Singurele costuri care pot fi în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.


Conform legislaţiei romăneşti în vigoare, renunţarea la cumpărare prin denunţarea unilaterală a contractului este aplicabilă doar consumatorilor clienţi persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).

Vănzătorul, va restitui contravaloarea bunurilor returnate (mai putin costul transportului achitat de cumparator pentru livrare), în contul indicat de cumpărător, în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tărziu de 14 zile de la data recepţionării şi confirmării recepţiei bunurilor în condiţiile menţionate.

Contravaloarea returului se restituie prin transfer bancar. În acest sens, vă rugăm ca in email-ul de notificare a returului să specificaţi numele băncii şi IBAN-ul contului în care doriţi să fie făcut transferul. 

Conform ordonanţei 130/2000 şi a legii 449/2003 nu se acceptă retururi din partea persoanelor juridice.

Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decăt cel comandat, costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumparare) cad în sarcina magazinului nostru.

În toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele în perioada de garanţie, produsele trebuiesc returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revănzarea lor duce la refuzul returului.

De asemenea nu vor putea fi returnate: 

1. Produsele care au fost aduse pe Comandă Specială (COMANDA SPECIALA este definită ca fiind lista de produse comandate de către Consumator şi care nu se află în stocul uzual al vănzătorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, în termenii agreaţi de părti.

2. Sumele încasate pentru ,,Servicii,, (transport, manevrare, ambalare, testare, asamblare, etc, altele decăt cele pentru bunurile comandate);